måndag 27 april 2015

Springtime

» Bloggare som tidningskändis: Er bloggare dök upp i tidningen i dag! Det är ju alltid spännande när man är på bild i tidningen. Man känner en fantastisk önskan att andra ska se en och uppmärksamma detta. Tyvärr verkar inte så många ha känt igen mig på bilden. Jag har fått peka på bilden och till och med ofta fått peka ut vem jag själv är på bilden. Det känns mindre inspirerande! Hur som helst är det nu mindre än två veckor kvar innan det 35:e Springtime-loppet i Helsingborg går av stapeln. Ni kan väl hålla tummarna den 9 maj!
Springtimeveteraner

Det är alltså jag som står längst fram i mitten med den ena handen nonchalant i fickan! Sedan blir det inte mer av dagens bloggande. Drygt 4 timmars övertid (totalt 13 timmars arbetstid) gör att jag bestämt mig för att det får räcka.

Inga kommentarer: